خرید pdf کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber

[ad_1]

222 راه برای یک شب بهتر و صبح روشن تر خواب بد می تواند زندگی بیداری شما را از بین ببرد و بدخلقی و ناراحتی شما را ایجاد کند. اما وقتی به سقف خیره شده اید ، گوسفندها را می شمارید و نگران هستید که مبادا خواب هرگز فرا برسد … چه کاری می توانید انجام دهید؟ با 222 استراتژی ساده و نکات خلاقانه خود را بخوابید تا بخوابید ، همه از نظر علمی ثابت شده است: ساعت ها را بپوشانید (هر دقیقه مشکل را از دست ندهید) دو میوه کیوی بخورید (اسید فولیک و آنتی اکسیدان های آنها به خواب کمک می کند) زبان خود را بیرون بکشید (با این کار تنش آزاد می شود) فک) یک پتو وزنه دار را امتحان کنید (مثل این است که سیستم عصبی خود را بغل کنید). یک لیست تهیه کنید (سپس این کارها را برای فردا کنار بگذارید)! این راهنمای ضروری برای بی خوابی های گاه به گاه به شما کمک می کند تا به خواب بروید ، به خواب بروید و از خواب بیدار شوید.

[ad_2]

خرید کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber